PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Portale społecznościowe mogą zniszczyć reputację firm

Autor: wnp.pl (WGK)
11-02-2014 18:19

Za największe ryzyko w strategicznym zarządzaniu firmą zarządy uważają możliwość utraty reputacji. Prawie połowa przedstawicieli kadry kierowniczej obawia się mediów społecznościowych.

Media społecznościowe za najważniejszy czynnik zagrażający przyjętemu modelowi biznesowemu uznało 47 proc. respondentów. 44 proc. ankietowanych wskazało na narzędzia analityczne. W dalszej kolejności za czynnik ryzyka uważano aplikacje mobilne (40 proc.), cloud computing (38 proc.) czy cyberataki (36 proc.).

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 152 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP