Portale społecznościowe mogą zniszczyć reputację firm

Portale społecznościowe mogą zniszczyć reputację firm
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Za największe ryzyko w strategicznym zarządzaniu firmą zarządy uważają możliwość utraty reputacji. Prawie połowa przedstawicieli kadry kierowniczej obawia się mediów społecznościowych.

Media społecznościowe za najważniejszy czynnik zagrażający przyjętemu modelowi biznesowemu uznało 47 proc. respondentów. 44 proc. ankietowanych wskazało na narzędzia analityczne. W dalszej kolejności za czynnik ryzyka uważano aplikacje mobilne (40 proc.), cloud computing (38 proc.) czy cyberataki (36 proc.).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Portale społecznościowe mogą zniszczyć reputację firm

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!