Grupa PPWK chce w tym roku mieć ok. 5 proc. udziału w polskim rynku nawigacji mobilnej, wynika z poniedziałkowej wypowiedzi prezesa Andrzeja Ziemińskiego. PPWK przedstawiło dziś produkt mobilnej nawigacji interaktywnej Navigo 8i.
Użytkownicy Navigo 8i będą mogli sami wprowadzać do systemu informacje dotyczące korków, robót drogowych, albo kontroli radarowych i korzystać z danych zebranych przez innych.
- Jesteśmy w ten sposób rywalem dla CB radia - powiedział wiceprezes PPWK Grzegorz Esz. System Navigo wykorzystuje mapy cyfrowe PPWK, a także kontent ze spółek grupy, np. plany wycieczek, które można wgrać do urządzenia nawigacyjnego.
PPWK miała 0,65 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2008 roku wobec 0,16 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 43,44 mln zł wobec 2,49 mln zł rok wcześniej.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PPWK chce mieć 5 proc. polskiego rynku nawigacji mobilnej dzięki Navigo 8i