O szansach na dalszy rozwój usług telekomunikacyjnych w czasach dekoniunktury rozmawiamy z Jarosławem Roszkowskim, prezesem zarządu Crowley Data Poland.
- Rok 2008 był rokiem szybkich wzrostów, w którym operatorzy potrafiący wykorzystać dobrą koniunkturę gospodarczą, osiągnęli dwucyfrową dynamikę wzrostu przychodów. Rosły praktycznie wszystkie linie produktowe, ze szczególnym naciskiem na usługi głosowe oraz transmisję danych. Nasz przykład pokazuje, że mimo spadkowej tendencji na rynku telefonii stacjonarnej, w segmencie tym jest jeszcze spory potencjał i można na tym zarabiać – Crowley Data Poland wygenerował sprzedaż prefiksu o blisko 20 proc. wyższą niż w roku ubiegłym, zwiększając tym samym udział usług głosowych w przychodach firmy do ponad 30 proc.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Prezes CDP: telekomunikacja mniej wrażliwa na kryzys