Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Prezes Tesco Polska: telefonia jest w naszym zasięgu

Autor: portalspozywczy.pl
28-12-2010 21:33

Według Ryszarda Tomaszewskiego, prezesa Tesco Polska, usługi telefoniczne MVNO to bardzo trudny rynek, żaden z niezależnych operatorów na nich dotychczas nie zarobił.

- Telefonia jest w naszym zasięgu, ale należy pamiętać, że jest to bardzo trudny rynek, żaden z niezależnych operatorów na tym nie zarobił. Dobrym przykładem jest porażka Carrefoura, który musiał sprzedać usługę ze swojego portfolio - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.
Tesco ma jednak w rękach kilka atutów, które mogą pomóc odnieść sukces w przypadku próby uruchomienia tego typu usługi w Polsce. Po pierwsze duże doświadczenie w tego typu usługach na rynku brytyjskim, po drugie - doskonale rozwijający się program Clubcard, który daje duże możliwość synergii z ewentualnymi nowymi usługami dodatkowymi w tym np. telefonią komórkową.

- Tesco ma telefonię oraz wiele innych usług w swoim portfolio, w tym m.in. mocno rozwija pion usług finansowych i usługi związane z niedawno powstałym Tesco Bankiem. Większość z nich może wcześniej, czy później pojawić się w Polsce - mówi Ryszard Tomaszewski.

- Co do telefonii nie powiem nie. Ale na pewno nie na dzień dzisiejszy. Uruchomienia tej usługi nie ma w mojej krótkoterminowej strategii - zaznacza prezes Tesco Polska.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 007 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP