PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Prezes Tesco Polska: telefonia jest w naszym zasięgu

Autor: portalspozywczy.pl
28-12-2010 21:33

Według Ryszarda Tomaszewskiego, prezesa Tesco Polska, usługi telefoniczne MVNO to bardzo trudny rynek, żaden z niezależnych operatorów na nich dotychczas nie zarobił.

- Telefonia jest w naszym zasięgu, ale należy pamiętać, że jest to bardzo trudny rynek, żaden z niezależnych operatorów na tym nie zarobił. Dobrym przykładem jest porażka Carrefoura, który musiał sprzedać usługę ze swojego portfolio - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.
Tesco ma jednak w rękach kilka atutów, które mogą pomóc odnieść sukces w przypadku próby uruchomienia tego typu usługi w Polsce. Po pierwsze duże doświadczenie w tego typu usługach na rynku brytyjskim, po drugie - doskonale rozwijający się program Clubcard, który daje duże możliwość synergii z ewentualnymi nowymi usługami dodatkowymi w tym np. telefonią komórkową.

- Tesco ma telefonię oraz wiele innych usług w swoim portfolio, w tym m.in. mocno rozwija pion usług finansowych i usługi związane z niedawno powstałym Tesco Bankiem. Większość z nich może wcześniej, czy później pojawić się w Polsce - mówi Ryszard Tomaszewski.

- Co do telefonii nie powiem nie. Ale na pewno nie na dzień dzisiejszy. Uruchomienia tej usługi nie ma w mojej krótkoterminowej strategii - zaznacza prezes Tesco Polska.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 151 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP