PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Problemy z personalizacją obsługi klienta

Autor: wnp.pl (WGK)
24-04-2016 09:01
Problemy z personalizacją obsługi klienta
Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

84 proc. przedsiębiorstw ocenia, że klienci oczekują bardziej spersonalizowanej obsługi, w 70 proc. takie postulaty wychodzą od pracowników. Tylko 20 proc. oceniło zdolność swojego przedsiębiorstwa do oferowania spersonalizowanej obsługi jako bardzo dobrą – wynika z badania „Przedsiębiorstwo w epoce personalizacji: gotowi na wszystko” firmy Oracle.

Prawie dwie trzecie respondentów - z branży komunikacji, edukacji i nauki, inżynierii i budownictwa, usług finansowych, opieki zdrowotnej, turystyki, nauk przyrodniczych, sektora publicznego, handlu detalicznego i usług użyteczności publicznej - twierdzi, że trend ten stanowi dla nich coraz większe wyzwanie pod względem ich zdolności do skutecznego konkurowania na rynku. Przedsiębiorstwa szacują na przykład, że jeśli byłyby w stanie oferować klientom i pracownikom wysoce spersonalizowaną obsługę, to ich roczne przychody wzrosłyby o 18 proc. Chmura pomoże przedsiębiorstwom przygotować się na wszystko

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 982 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

761 502 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP