PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Producenci oprogramowania muszą stawiać na jakość

Autor: wnp.pl (WGK)
16-01-2014 20:50

Jakość usług i dostosowanie do potrzeb zleceniodawców, to najważniejsze wyzwania dla firm informatycznych. Światowy rynek oprogramowania wzrośnie, według Gartnera, o siedem procent do 320 mld dolarów, a najbardziej zyska wyspecjalizowane oprogramowanie, przeznaczone do realizacji konkretnych zadań.

Według badań Varicent i Workforce Management, 75 proc. firm w branży sprzedażowej zatrudniających od 1 do 2,5 tys. pracowników wciąż korzysta z tradycyjnych arkuszy kalkulacyjnych, z czego aż 90 proc. podkreśla swoje niezadowolenie z tego typu rozwiązań. Stąd potrzeba zmiany jakościowej już obserwowanej na rynku. Systemy optymalizujące proces naliczania prowizji, a tym samym zwiększające motywację zespołów sprzedażowych, dostarczają ich użytkownikom ok. 5-6 godzin więcej efektywnej pracy sprzedawców tygodniowo. Skracają też okres dystrybucji wypłat z kilku tygodni do kilku dni.
– Coraz większe znaczenie dla firm z branż takich, jak m.in. bankowość, finanse czy telekomunikacja odgrywa skuteczne i konsekwentne wdrażanie nowych technologii, a także dobra organizacja pracy zespołu sprzedażowego. Dziś branie pod uwagę obu tych czynników staje się wśród liderów nie przewagą, lecz koniecznością – przekonuje Marcin Majda, Business Development Director w Luxoft Poland.

Podobne zmiany widać też we flotach firmowych. Kierowcy w pracy i poza nią oczekują dostępu do rozwiązań IT ułatwiających sprawniejsze i szybsze dotarcie do celu czy wykonywanie zadań służbowych w podróży.

– Raport firmy Capgemini „Cars Online” z 2013 r. , pokazuje, że 51 proc. klientów chce, żeby kolejny zakupiony przez nich samochód miał na wyposażeniu rozwiązania IT, które wykorzystują na co dzień w pracy w i domu. Dzięki przyporządkowaniu pojazdom statusu „online” oraz telemetrii ich systemy nawigacji będą w stanie np. wyświetlać informacje o dostępności miejsc na parkingu w pobliżu miejsca docelowego – mówi Bartłomiej Dębski, prezes Cartrack Polska.

Eksperci są zgodni: najbliższe lata to rywalizacja na płaszczyźnie technologii. Liczyć się będzie elastyczność i funkcjonalność wdrażanych rozwiązań pozwalających lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 151 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP