Spółka telekomunikacyjna Netia liczy, że obniżenie cen za usługę dostępu do internetu o najwyższych szybkościach pomoże jej zwiększyć średni przychód na abonenta (ARPU) wśród nowych klientów, poinformował wiceprezes Grzegorz Esz. Jednocześnie jednak spółka nie zamierza weryfikować prognoz.
Pod koniec marca przedstawiciele Netii podali, że spółka ma 600.164 klientów usługi dostępu do internetu wobec 559 tys. na koniec zeszłego roku. Prognoza Netii zakłada, że na koniec roku będzie miała 680 tys. klientów tej usługi. Spółka prognozuje, że w 2010 r. osiągnie zysk netto, zysk operacyjny ma przekroczyć 60 mln zł, a przychody mają kształtować się na poziomie 1550,0 mln zł.
Netia poinformowała w poniedziałek o obniżeni u cen za najszybszy Internet po tym jak 7 kwietnia o takim kroku poinformowała Telekomunikacja Polska.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Promocja na szybszy internet poprawi wyniki Netii?