PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Provident z nowym systemem zarządzania pieniędzmi

Autor: wnp.pl (WGK)
25-04-2016 17:57
Provident z nowym systemem zarządzania pieniędzmi
Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

Spółka Provident Polska wdrożyła system zarządzania środkami pieniężnymi Cash&Go w oparciu o autorską platformę CasePro6 firmy Bonair. System ma usprawnić pracę doradców klientów i kierowników operacyjnych.

Bezpośrednią przyczyną, dla której Provident Polska zdecydował się na wdrożenie nowego systemu, była chęć zmiany sposobu podejmowania gotówki z banku przez doradców klienta. Dotychczas odbywało się ono na podstawie czeków. Jednak wraz z rozwojem firmy i jej otoczenia biznesowego, zdecydowano się na opracowanie specjalnego systemu Cash&Go, który pozwoli zastąpić czeki innymi sposobami, np. wypłatami z bankomatów.
Jednym z ważniejszych zadań nowego systemu jest więc monitoring i zarządzanie limitami środków pieniężnych udostępnianych doradcom. Trzon systemu do zarządzania środkami pieniężnymi stanowią listy: osób, zleceń, wypłat, umów, przydziałów gotówki, z poziomu których istnieje możliwość uruchamiania wielu procesów, zaimplementowanych zgodnie z procedurami i regulacjami Provident Polska. – Cash&Go znacznie upraszcza przyznawanie środków pieniężnych poprzez automatyzację procedur. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić mnóstwo pracy i czasu, a jednocześnie pozwala na wyeliminowanie błędów – mówi Eryk Czajkowski, kierownik ds. doskonałości biznesu i szef wdrożenia nowego systemu w Provident Polska.

System jest dostępny na komputerach i tabletach. Umożliwia też pracę zdalną poprzez przeglądarkę. Kolejnym kanałem komunikacji systemu są SMS-y, które dla części pracowników stanowią jedyną formę kontaktu z platformą. Wiadomości tekstowe służą do uruchamiania procedur, informują między innymi o wynikach procesów, zadaniach do wykonania, czy ewentualnych nadużyciach. System reaguje tylko na SMS -y wysyłane ze służbowych telefonów użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia, za pośrednictwem dedykowanej aplikacji.

Nowe rozwiązanie zostało zintegrowane z zewnętrznymi systemami działającymi w polskim Providencie. – Część z nich nie pozwalała na wymianę danych ze środowiskiem zewnętrznym, takim jak systemy bankowe. System Cash&Go wymienia informacje zarówno z wewnętrznymi systemami Provident Polska – hurtownią danych i bazą Webauthorization, jak i z zewnętrznymi systemami bankowymi – mówi Elżbieta Wojtalik-Rudko, starszy analityk w firmie Bonair. – Platforma integruje systemy klienta, transferuje pomiędzy nimi komunikaty, dostosowuje ich formaty, przekształcając heterogeniczne środowisko w spójny, sprawnie działający system informatyczny – dodaje analityk.

Rozwiązanie zostało wybrane w drodze przetargu.  Opracowanie i wdrożenie systemu prowadzono etapowo. W kwietniu 2015 r. sporządzona została analiza sytuacji, a miesiąc później rozpoczęto trzymiesięczne prace związane z przygotowaniem systemu. Pierwsze testowe implementacje miały miejsce w sierpniu, a pilotażowa wersja produkcyjna została wdrożona w połowie listopada 2015 roku. Docelowo system ma obsługiwać ok. 10 tys. osób i 50 oddziałów na terenie całej Polski. Następnym krokiem będzie realizacja modułu umożliwiającego dokonywanie wypłat za pomocą kart.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 252 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP