Zagrożenie atakami hakerskimi to dla towarzystw szansa na zwiększenie sprzedaży polis od ryzyk cybernetycznych. Wkrótce pojawią się nowe oferty - pisze w środę „Rzeczpospolita".
Każde nowe zagrożenia to dla ubezpieczycieli szansa na wprowadzenie polis, które przed tymi ryzykami chronią. Tak jest też tym razem- podaje gazeta. Coraz więcej ubezpieczycieli wprowadza cyberpolisy do swojej oferty.
Na polskim rynku sprzedażą polis od ryzyk cybernetycznych zajmuje się pięciu ubezpieczycieli, ale w najbliższym czasie pojawią się kolejne dwie ofert. PZU zamierza sprzedawać cyberpolisy dla korporacji, a Axa dla średnich firm. "Ubezpieczenia cyber znajdują się coraz częściej na szczycie zainteresowań branży. Polski rynek jest na wstępnym etapie rozwoju tego produktu, jednak cyfryzacja życia zarówno codziennego, jak i biznesowego, nie pozwoli ubezpieczeniom pozostać w miejscu" - podkreśla Bartłomiej Lewandowski, ekspert zajmujący się polisami cyber w AIG, cytowany przez "Rzeczpospolitą".
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Przedsiębiorstwa nie doceniają cyberubezpieczeń