PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Przemysł nie docenia ERP w obsłudze klientów

Autor: wnp.pl (WGK)
13-09-2013 17:27

Sektor produkcyjny, choć docenia zalety narzędzi informatycznych i systemów wspomagających zarządzanie, nie przywiązuje wagi do ich roli dla poziomu obsługi klienta.

Takie wnioski płyną z badań firmy IDC zleconych przez spółkę Epicor. Trend jest międzynarodowy – przebadano ponad 460 przedsiębiorstw z różnych sektorów produkcji w 13 krajach. Z ankiet wynika, że 75 proc. przedsiębiorstw zatrudniających ponad 5 tys. pracowników jest przekonanych o kluczowym znaczeniu oprogramowania ERP dla poziomu obsługi klienta. W segmencie mniejszych producentów (100-1000 pracowników) sytuacja jest odmienna: w dziewięciu na dziesięć przedsiębiorstw uważa się, że system ERP w ograniczony, niewielki lub żaden sposób przekłada się na zapewnienie satysfakcji ich klientów.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 672 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

788 854 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP