Sektor produkcyjny, choć docenia zalety narzędzi informatycznych i systemów wspomagających zarządzanie, nie przywiązuje wagi do ich roli dla poziomu obsługi klienta.
Takie wnioski płyną z badań firmy IDC zleconych przez spółkę Epicor. Trend jest międzynarodowy – przebadano ponad 460 przedsiębiorstw z różnych sektorów produkcji w 13 krajach. Z ankiet wynika, że 75 proc. przedsiębiorstw zatrudniających ponad 5 tys. pracowników jest przekonanych o kluczowym znaczeniu oprogramowania ERP dla poziomu obsługi klienta. W segmencie mniejszych producentów (100-1000 pracowników) sytuacja jest odmienna: w dziewięciu na dziesięć przedsiębiorstw uważa się, że system ERP w ograniczony, niewielki lub żaden sposób przekłada się na zapewnienie satysfakcji ich klientów.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Przemysł nie docenia ERP w obsłudze klientów