Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Przyszłość usług w telekomunikacji

Autor: wnp.pl (JM)
28-11-2013 08:50
Przyszłość usług w telekomunikacji
Fot. Fotolia

- W przypadku operatora telekomunikacyjnego usługą standardową można nazwać każde rozwiązanie, które należy do pewnego kanonu usług oferowanych i sprzedawanych w danym czasie klientom - wyjaśnia Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Komercyjny Pionu Klientów Biznesowych w Netii. - Usługą niestandardową jest wszystko, co poza ten kanon wykracza.

- W przypadku operatora telekomunikacyjnego usługą standardową można nazwać każde rozwiązanie, które należy do pewnego kanonu usług oferowanych i sprzedawanych w danym czasie klientom - wyjaśnia Filipek-Baryłowska, dyrektor zarządzający rynkiem klientów korporacyjnych w Netii. - Usługą niestandardową jest wszystko, co poza ten kanon wykracza.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 934 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP