PTC chce zdobyć ponad 1 mln klientów w sieci Heyah

PTC chce zdobyć ponad 1 mln klientów w sieci Heyah
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci komórkowej T-Mobile, liczy, że jej druga marka komórkowa Heyah zdobędzie w 2012 roku ponad 1 mln klientów netto m.in. dzięki odświeżeniu marki i zaoferowaniu aplikacji-komunikatora Freeyah - poinformował na poniedziałkowej konferencji prasowej Grzegorz Bors, członek zarządu ds. marketingu PTC.

"Heyah w 2012 roku chce pozyskać netto, czyli zwiększyć bazę swoich klientów, o ponad jeden milion" - powiedział Bors, ale nie powiedział do jakiego poziomu.

"Obecnie jest to praktycznie plus minus parę procent tyle samo co TakTak" - powiedział prezes Miroslav Rakowski odpowiadając na pytanie ile klientów liczy obecnie sieć pre-paidowa Heyah.

PTC odświeża swoją młodzieżową markę pre-paidową Heyah i wprowadza od poniedziałku nową ofertę transmisji danych w sieci Heyah wraz z aplikacją Freeyah na smartfony stworzoną wspólnie z firmą Ascomp. Komunikator Freeyah będzie dostępny także dla klientów innych sieci komórkowych poprzez Android Market oraz AppStore.

Rakowski powiedział, że PTC liczy na ok. 300 tys. pobrań tej aplikacji w tym roku.

"Oceniam naszą sprzedaż, czyli pobrań tej aplikacji, na ok. 300 tys. w tym roku (...) W pre-paidzie, w Heyah, klienci mają mniej niż 300 tys. smartfonów, co oznacza, że bardzo mocno będziemy wspierać sprzedaż smartfonów (...) ale Heyah na siebie zarobi bardzo dobrze" - powiedział Rakowski.

"Dla całej PTC nie będzie to jakiś ekstremalny przychód, bo cały pre-paid w Polsce to ok. 15 proc. rynku, 85 proc. to post-paid, a w Polsce mamy ok. 50 mln kart SIM" - powiedział również Rakowski.

Przychody PTC w 2011 roku spadły o 5,4 proc. do 1,74 mld euro z 1,839 mld euro rok wcześniej.

Na koniec grudnia 2011 roku PTC miała 14,161 mln klientów (z czego około połowa to klienci pre-paid) wobec 13,259 mln rok wcześniej, czyli o 6,8 proc. więcej r/r i wobec 13,406 mln na koniec września 2011 roku.

Liczba przyłączeń netto PTC w samym czwartym kwartale 2011 roku wyniosła 755 tys. wobec minus 62 tys. w IV kw. 2010 roku.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PTC chce zdobyć ponad 1 mln klientów w sieci Heyah

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!