PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

QuinTime ułatwi zarządzanie pracownikami

Autor: wnp.pl (Tomasz Cukiernik)
22-09-2008 13:54

Nowe rozwiązanie pod nazwą QuinTime to aplikacja internetowa do zarządzania pracownikami, dedykowana dla firm zatrudniających osoby w systemie zmianowym.

- QuinTime jest rozwiązaniem dla firm zatrudniających wiele osób w systemie wielozmianowym na różnych stanowiskach – mówi Magdalena Jaroszuk, dyrektor sprzedaży PayrollCenter Sp. z o.o. – Wszędzie tam, gdzie dla sprawnej organizacji pracy potrzebna jest bardzo dobra komunikacja z pracownikami - dodaje.
Największymi zaletami wprowadzenia aplikacji QuinTime jest możliwość oszczędności czasu i usprawnienia organizacji pracy w przedsiębiorstwie, co bezpośrednio przekłada się na obniżenie kosztów funkcjonowania. Dzięki aplikacji tworzenie planu pracy odbywa się za pośrednictwem internetu. Pełna integracja systemu z procedurami obowiązującymi w firmie eliminuje konieczność dzwonienia do pracowników, gdy trzeba znaleźć zastępstwo, albo dodatkowe osoby do pracy.

Pracownicy otrzymują osobiste numery identyfikacyjne oraz hasła do systemu. Nowoczesny i prosty interfejs sprawia, że chętnie z niego korzystają. Mogą zgłaszać chęć do pracy na wolnej zmianie i sprawdzać swój plan z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. Dodatkowo system pełni znaczącą rolę w komunikacji wewnętrznej, dając możliwość publikacji informacji, wysyłania e-maili i SMS-ów do pojedynczych osób i grup.

Z kolei pracownicy mają możliwość bezpośredniej reakcji na wszystkie wiadomości, a to wspiera efektywny dialog wewnątrz firmy, dając możliwość tworzenia zrębów społeczności skupionej wokół spraw zawodowych. Ten system komunikacji pozwala kierownictwu mieć pewność, że informacje docierają do adresatów tuż po ich wysłaniu.

- QuinTime wspiera sprawne zarządzanie i kontrolę nad procesami istniejącymi w firmie, zapewnia efektywny przepływ informacji – podsumowuje Magdalena Jaroszuk. – Warto jednak szczególnie podkreślić aspekt bezpieczeństwa. Poufność danych jest dla nas pojęciem kluczowym. Stosujemy najnowocześniejsze, powszechnie uznane metody szyfrowania informacji. Tak więc cały proces przepływu danych jest monitorowany i nie ma realnej możliwości niekontrolowanego wypływu informacji - dodaje.

Wdrożenie aplikacji nie wymaga od klienta specjalistycznej wiedzy, ani szczególnego przygotowania. Do dyspozycji użytkowników jest przewodnik online, który ułatwia szybkie rozpoczęcie korzystania z QuinTime. Aplikacja jest także na bieżąco zdalnie aktualizowana, co uwalania przedsiębiorstwo od kosztownych wizyt specjalistów w tym zakresie.

PayrollCenter Sp. z o.o. to część Grupy UCMS EMEA, globalnej korporacji oferującej kompleksowe usługi outsourcingu płacowo-kadrowego w Europie Centralnej i Wschodniej, wykorzystującej najnowocześniejszą technologię do obsługi firm działających na rynku krajowym oraz międzynarodowym.

Zobacz także wcześniejszy materiał wnp.pl: Informatyzacja HR zyskuje na znaczeniu

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 151 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP