Reklama osobista zmieni rynek reklam internetowych

Reklama osobista zmieni rynek reklam internetowych
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Słowo inteligencja, pierwotnie przypisywana zdolnościom ludzi, szybko zmienia znaczenie. Dziś inteligentna może być lodówka komunikująca się poprzez internet z zasobami sieci. Inteligentna staje się też reklama. Jaka? Dopasowano do profilu konkretnego użytkownika sieci.

Według ekspertów tradycyjne modele reklamy internetowej w najbliższej przyszłości stracą na znaczeniu. Udział takich reklam w ciągu najbliższych 3 lat ich udział w rynku spadnie z 47 do 17 procent.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Reklama osobista zmieni rynek reklam internetowych

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!