Wydatki na reklamy wyświetlane użytkownikom komórek zwiększyły się w ubiegłym roku aż 60 proc., podczas gdy cały reklamowy rynek rósł w niskim, zaledwie jednocyfrowym tempie - informuje wtorkowa "Rzeczpospolita".
To potwierdza tylko, że żyjemy w świecie, w którym komórki są dla osób korzystających z mediów urządzeniem pierwszego wyboru - komentuje Townsend Feehan, prezes organizacji IAB Europe. Jak dodaje Qingzhen Chen, starszy analityk sektora TNT w IHS Marit, rynek mobilnej reklamy rośnie nie tylko dlatego, że smartfonów jest na świecie w użyciu coraz więcej, ale także z uwagi na to, jakie możliwość dopasowywania przekazów promocyjnych do potrzeb odbiorców daje taka reklama.
Łączący się z internetem smartfon nie tylko często daje reklamodawcy możliwość sprawdzenia, gdzie przebywa i jak przemieszcza się jego właściciel, ale też potrafi udzielić całej masy innych ważnych informacji chcących sprzedać swoje produkty i usługi firmom - podkreśla "Rzeczpospolita".
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Reklama przenosi się do smartfonów