Startuje Reklamofon.pl - serwis, który umożliwia rozmowy między numerami stacjonarnymi za darmo. Spółka liczy na zyski.
By zagwarantować, że rozmawiający będzie śledził to, co dzieje się na ekranie, co jakiś czas obok reklamy pojawi się zegar odmierzający 10 sekund (przy testach "Gazety" pojawiał się mniej więcej co minutę). Jeśli użytkownik nie kliknie w zegar, system przerwie połączenie.
- Do końca roku chcemy mieć 600 tys. użytkowników - mówi "Gazecie" Piotr Surmacki, doradca ds. strategii w spółce. Reklamofon liczy na to, że przeciętny użytkownik co miesiąc będzie wykonywał dwie rozmowy średnio po osiem minut.
Serwis będzie zarabiał na każdym tysiącu wyświetleń reklamy, który według cennika ma kosztować 260 zł. Reklamy - podobnie jak w wyszukiwarce Google - może umieszczać praktycznie każdy (te, które widać na stronie, spółka wrzuciła dla przykładu). Jak mówi "GW" Surmacki, spółka liczy miesięcznie na 2-2,5 mln zł.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Reklamy pozwolą nam dzwonić za darmo