Rosną wydatki firm na komunikację mobilną

Rosną wydatki firm na komunikację mobilną
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

41 proc. przedsiębiorstw e-commerce oraz 51 proc. firm z obszaru handlu tradycyjnego zadeklarowało zwiększenie wydatków na komunikację mobilną w roku 2015 – wynika z raportu zrealizownego przez Ipsos Polska dla spółki SMSAPI.pl. Średni wzrost wydatków w handlu internetowym wyniósł 69 proc., a w tradycyjnym – 33 proc.

Branża e-commerce przeznacza na komunikację mobilną aż 30 proc. swojego budżetu marketingowego. W przypadku firm zajmujących się sprzedażą tradycyjną jest to około 17 proc. Średnio jedna czwarta firm z obydwu segmentów wskazała przedział 1-10 proc., a jedna piąta – od 11 do 20 proc.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rosną wydatki firm na komunikację mobilną

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!