Rosną wydatki reklamowe sieci komórkowych

Rosną wydatki reklamowe sieci komórkowych
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

1,3 mld zł wydały - według stawek cennikowych - sieci komórkowe na reklamę w 2007 roku. Pozwoliło to im zdobyć ok. 4,7 mln nowych klientów.

Największe kwoty - po blisko 400 mln zł - wydały Polkomtel i Polska Telefonia Cyfrowa. Ci dwaj operatorzy byli też liderami w wydatkach na reklamę telewizyjną. Wydali odpowiednio 267,9 mln zł i 248,9 mln zł. Z szacunków GP wynika, że PTC zdobyło w 2007 roku ok. 770 tys. nowych klientów, zaś Polkomtel - ok. 1,7 mln.

Rynkowy lider - PTK Centertel - na reklamę wydał w 2007 roku ok. 300 mln zł, z czego 187,5 mln zł na reklamę w TV. Z naszych szacunków wynika, że w ostatnich 12 miesiącach zdobył ok. 1,4 mln klientów.

P4, ubiegłoroczny debiutant na rynku telefonii komórkowej, na reklamę wydał ok. 200 mln zł, z czego 121 mln zł na reklamę telewizyjną. Sieć, która ruszyła w połowie marca, w końcu roku miała - według szacunków GP - ok. 850 tys. użytkowników.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rosną wydatki reklamowe sieci komórkowych

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!