PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Rusza rekrutacja do legnickiego contact center Avista Media

Autor: wnp.pl (Tomasz Cukiernik)
19-01-2009 10:32

140 miejsc pracy dla konsultantów telefonicznych szykuje Avista Media w nowym contact center w Legnicy. Właśnie rozpoczęła się rekrutacja.

Legnickie centrum telefonicznej obsługi klienta zacznie działać w marcu, ale pierwsi konsultanci zostaną zatrudnieni już od lutego. Rozpoczną swoją pracę od szkoleń, a te – w zależności od docelowych projektów, w które będą zaangażowane zatrudnione osoby – potrwają od jednego do kilku tygodni.
Nowe contact center powstaje w budynku w pobliżu Huty Miedzi Legnica, należącym do Legnickiego Parku Technologicznego. Zarząd Avista Media Sp. z o.o. podpisał z KGHM LETIA SA umowę wynajmu 3 pięter obiektu. Do końca lutego 2009 r. potrwa ich kompleksowa modernizacja oraz instalacja infrastruktury informatycznej.

Contact center rozpocznie działalność początkowo za pomocą 50 stanowisk telefonicznej obsługi klienta. Docelowo będzie tam funkcjonować 100 stanowisk, a zatrudnienie znajdzie 140 konsultantów.

Avista Media jest wrocławską spółką w 100 proc. należącą do Telefonii Dialog. Firma już od lat prowadzi w okolicy Wrocławia contact center obsługujące m.in. abonentów tego operatora, a także klientów spółki Polkomtel (Plus GSM). Przez telefon abonenci mogą m.in. uzyskać wszystkie potrzebne informacje, aktywować usługi, zmieniać plany taryfowe, zgłaszać reklamacje i usterki, zamówić wizytę przedstawiciela handlowego czy montera. Konsultanci telefoniczni obsługują użytkowników internetu, IPTV, diagnozują awarie i pomagają przy aktywacji usług.

- Uruchomienie drugiego contact center jest istotnym krokiem w rozwoju naszej firmy - mówi Paweł Lisowski, prezes zarządu Avista Media. – Legnickie contact center będzie służyć zarówno dotychczasowym klientom, jak i kolejnym, z którymi prowadzimy już zaawansowane rozmowy handlowe - dodaje.

Modernizacja i wyposażenie legnickiego contact center planowana jest do końca lutego 2009 r.

- Contact center to najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu obsługi klienta, ale gwarantem sukcesu Avista Media są kompetentni i doskonale przeszkoleni pracownicy – mówi Lisowski. - Dlatego już na początku oferujemy im gruntowne szkolenie i wsparcie osobistego trenera, a także cykliczne warsztaty i treningi podczas całego okresu zatrudnienia. Gwarantujemy atrakcyjne zarobki, system motywacyjny, opiekę socjalną oraz stabilność zatrudnienia. Udogodnienie stanowi też możliwość decydowania o swoim grafiku pracy - obowiązki konsultanta można więc pogodzić z różnego rodzaju zajęciami prywatnymi - dodaje.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 125 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP