RWE Polska udostępniła klientom możliwość dokonywania w pełni automatycznych e-płatności za rachunki. - To pionierskie na polskim rynku rozwiązanie - mówi Janusz Moroz, członek zarządu ds. handlu RWE Polska.
- To pionierskie na polskim rynku rozwiązanie, które nie wymaga dodatkowego zaangażowania klienta, tak jak w przypadku bankowego polecenia płatności – mówi Janusz Moroz, członek zarządu ds. handlu RWE Polska.
RWE Polska informuje, że w ramach uruchomionej usługi obsługiwane są wszystkie typy kart płatniczych (debetowych i kredytowych) oraz, że procedura nie zakłada składania formularzy drogą papierową, a klienci zyskują pewność, że rachunki są opłacane terminowo i bez jego dodatkowego każdorazowego zaangażowania.
– Dane niezbędne do aktywacji i płatności są automatycznie generowane i transferowane z e-bok do bramki płatniczej w czasie rzeczywistym. Uprościliśmy także proces weryfikacji i synchronizacji danych o kliencie, płatnościach i karcie płatniczej. Jest on teraz znacznie bardziej przyjazny i pozwala bezzwłocznie przeprowadzić rejestrację, aktywację usługi i płatność za fakturę – powiedział Janusz Moroz.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: RWE Polska wprowadza w pełni automatyczny system e-płatności