Rynek gier komputerowych odporny na kryzys

Rynek gier komputerowych odporny na kryzys
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W tym roku Polacy wydadzą na zakup zabawek ponad 2,3 mld złotych, o ponad 6 proc. więcej niż roku temu, z czego ponad połowę tej kwoty przypadnie na gry komputerowe.

Według szacunków, ok. 85 proc. polskich internautów gra w gry wideo. Grają kobiety, mężczyźni, przedstawiciele różnych pokoleń. Przeciętnie spędzamy na elektronicznej rozrywce aż 13 godzin tygodniowo.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rynek gier komputerowych odporny na kryzys

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!