PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

SALESmanago z rekordowymi przychodami

Autor: WNP.PL (WGK)
19-01-2016 09:47
SALESmanago z rekordowymi przychodami
Fot. Fotolia

SALESmanago Marketing Automation osiągnęło w ubiegłym roku 200-procentowy wzrost przychodów, do niemal 17 mln zł w porównaniu z 6 mln zł przychodów w 2014 roku. Zysk firmy osiągnął 2,5 mln zł. Z rozwiązań krakowskiej firmy korzysta ponad 5 tys. firm w 40 krajach.

Założona w 2011 spółka zatrudnia dzisiaj 130 osób w 10 krajach, a jej rozwiązania oferuje ponad 500 partnerów biznesowych na całym świecie. Plan na 2016 rok to przychody rzędu 30 mln zł, dalsza ekspansja zagraniczna i umacnianie pozycji lidera w zakresie automatyzacji dla sklepów internetowych i firm B2C.
- To był dla nas bardzo dobry rok i rok ogromnych wyzwań związanych ze skalowaniem tak dynamicznego biznesu. Mamy zespół wyjątkowych ludzi, którzy ciągną firmę i nadal cieszy nas rozwijanie bardzo innowacyjnego na skalę światową produktu. To nam daje ogromne szanse na osiągnięcie celu, jakim jest pozycja lidera w Europie w zakresie systemów do automatyzacji marketingu. Plan na 2016 to 30 mln przychodów i kolejne bardzo ciekawe rozwiązania dla marketerów w segmencie B2C - mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes SALESmanago Marketing Automation.

W 2015 roku firma otwarła biura sprzedażowe i spółki zależne m.in w Nowym Jorku, Bangalore i Londynie. Amerykański portal technologiczny Venturebeat sklasyfikował SALESmanago jako lidera w zakresie rozwiązań Marketing Automation dla branży B2C w segmencie Small & Medium Business.

SALESmanago oferuje kompletny zestaw narzędzi marketingowych obejmujących identyfikację i monitoring osób odwiedzających stronę www oraz automatyzację i personalizację komunikacji w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach marketingowo-sprzedażowych. W 2015 roku jako jedna z pierwszych firm na świecie zaoferowała dodatkowe rozwiązanie w zakresie Mobile Marketing Automation, APPmanago, w pełni zintegrowane z tradycyjnym narzędziem do automatyzacji.

83 proc. klientów firmy to sklepy internetowe i firmy B2C. Spoza Polski pochodzi prawie 40 proc. przychodów. W 2015 roku procesy automatyzacji uruchamiane w SALESmanago wsparły prawie 17 mln transakcji na kwotę prawie 4 mld zł, a klienci gromadzą dane o 200 mln kontaktów, do których kierują zautomatyzowane i personalizowane działania marketingowe.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


58 302 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 271 826 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 614 ofert w bazie

OFERTY SZKOLEŃ

Kategorie szkoleń: przemysł, nieruchomości, handel, branża spożywcza

Szkolenia dla branży medycznej i farmaceutycznej

Szkolenia dla samorządów

2 731 660 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP