W piątek południowokoreański koncern Samsung otworzył na warszawskim Lotnisku Chopina pierwszy w Polsce i jeden z nielicznych na świecie Brand Store Samsung działających na obszarze portu lotniczego. Sklep będzie mieścił się w nowym terminalu.
Samsung Brand Store to miejsce, w którym klienci mogą zapoznać się z urządzeniami i technologiami firmy - smartfonami, smartwatchami, tabletami, oraz akcesoriami. Na miejscu można także się zwrócić o poradę do ekspertów. Firma podkreśla, że dostrzega perspektywy rozwoju dla warszawskiego lotniska i dlatego podjęła decyzję o inwestycji w tym miejscu.
Lotnisko Chopina w Warszawie to obecnie największy tego typu obiekt w Polsce. W ubiegłym roku skorzystało z niego 10,6 mln pasażerów. Z kolei nowy terminal, który ma zacząć działać pod koniec miesiąca, jest przystosowany do obsługi nawet 20 mln osób rocznie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Samsung otwiera na Lotnisku Chopina Brand Store