PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

SAP chce podbić rynek wart 15 mld USD

Autor: wnp.pl (Adam Brzozowski)
22-09-2007 10:55
SAP chce podbić rynek wart 15 mld USD

Firma SAP zaprezentowała swoje nowe dziecko, system SAP Business ByDesign, adresowany dla średnich firm, dostępny on-demand, czyli przez Internet, w formie usługi.

Jak twierdzi SAP system został zaprojektowany w oparciu o cztery idee: kompletność, łatwość użytkowania, elastyczność i obniżanie całkowitego kosztu posiadania (TCO).
Dostawca oferuje wersję próbną produktu dla wybranych klientów, którzy będą mogli testować i ocenić oprogramowanie za 149 USD miesięcznie za jednego użytkownika. Wymaga przy tym, by kupić licencje dla minimum 25 użytkowników.

Cena dla użytkowników o ograniczonym dostępie (takim jak np. dostęp do funkcjonalności zarządzania czasem, wydatkami czy potwierdzeniami zakupu) wynosić będzie 54 USD za miesiąc dla pięciu użytkowników.

Po testach u pierwszych klientów w USA, system SAP Business ByDesign jest już dostępny dla w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, a także dla firm z Chin, Francji i Wielkiej Brytanii.

- Dzięki SAP Business ByDesign, dodajemy zupełnie nowy model biznesowy do obecnego. System został stworzony po to, by uprościć zarządzanie w średnich firmach, obniżyć całkowity koszt posiadania najnowocześniejszych narzędzi informatycznych. Technologiczne zalety architektury eSOA umożliwiają wykorzystanie do maksimum najnowszych trendów biznesowych bez konieczności stawania się ekspertem w zakresie informatyki – tłumaczy Henning Kagermann, prezes SAP AG.

SAP Business ByDesign dołączył do oferty SAP dla małych i średnich przedsiębiorstw, którą stanowią: SAP Business One, SAP Business All-in-One i SAP Business Suite.

Producent oprogramowania ocenia, że w samych Niemczech i USA działa ponad 60 tys. przedsiębiorstw, które mogą skorzystać z nowego systemu, a globalna wartość tego segmentu rynku wynosi około 15 mld USD.

Do końca roku 2008 SAP planuje wydać 300 – 400 mln EUR na innowacje w zakresie strategii sprzedaży, usług i wsparcia. Oprócz globalnych kampanii mających na celu zmianę percepcji marki SAP, firma stworzy także konsumenckie kampanie internetowe, mające za zadanie zwrócenie uwagi potencjalnych klientów.

W 2008 roku produkt udostępniony zostanie na rynkach Australii, Inii, krajów Azji Pacyfiku, Włoch, Belgii, krajów skandynawskich, Południowej Afryki, Hiszpanii, Kanady i Meksyku. Dalsze lokalizacje będą miały miejsce w 2009 roku.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 745 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP