Smart’owni konsumenci zmieniają rynek konsumpcyjny

Smart’owni konsumenci zmieniają rynek konsumpcyjny
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Biznes nie nadąża za zmianami na rynku telefonii mobilnej i nowymi możliwościami, jakie ona niesie, nie potrafi też przekuć nowych oczekiwań konsumentów na pieniądze.

To główny wniosek, płynący z piątego raportu KPMG „Consumers&Convergence. Zintegrowany styl życia.” Wzięło w nim udział 9600 osób z 31 krajów, w tym 300 z Polski, które aktywnie korzystają z technologii cyfrowych i Internetu, tj. równocześnie z: komputera osobistego, przenośnego, telefonu komórkowego, smartfonu i tabletu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Smart’owni konsumenci zmieniają rynek konsumpcyjny

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!