Aż 29 proc. internautów kupuje produkty z emaili określanych jako spam - pokazuje najnowszy raport firmy Marshal, dostarczającej zabezpieczenia dla branży IT.
Raport pokazuje, że tego typu zakupy cieszą się coraz większą popularnością w sieci, lub przynajmniej utrzymują się na stałym poziomie zainteresowania.
Czemu dostajemy tyle spamu na skrzynki pocztowe? Z badania wynika, że proceder ten po prostu się opłaca, mimo że frekwencja dokonywania transakcji nie jest zbyt duża. Jak podaje Marshal, na każdy 1 mln wysłanych wiadomości tylko dziesięć trafia do osób gotowych nabyć reklamowany produkt. Firmy, które korzystają usług spamera, mogą pozwolić sobie na niewielki zainteresowanie przesyłaną ofertą, gdyż jak donoszą źródła w postaci służb FBI, cena za wysłanie 1 mln wiadomości wynosi obecnie jedynie od 5 do 10 USD.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Spam się dobrze sprzedaje