PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Spółka iMed24 z grupy Comarch ma osiągnąć rentowność w II połowie 2011 r.

Autor: ISB
09-04-2010 15:44

Spółka iMed24 z grupy Comarch ma osiągnąć tzw. break-even w II połowie przyszłego roku, poinformowali przedstawiciele firmy na konferencji swojej grupy dla partnerów handlowych.

"Obecnie nasz system wykorzystuje około 150 placówek z branży medycznej" - powiedział dziennikarzom wiceprezes spółki Andrzej Jaromin. Dodał, że do końca roku spółka chce wdrożyć ok. 1200 stanowisk swojego systemu przy średniej 4-5 stanowisk przypadających na jedną przychodnię. Niedawno iMed24 o liście intencyjnym w sprawie współpracy z pierwszym dużym partnerem - grupą 4med.
Do grupy Comarch należy kilka spółek, które założono w ostatnim czasie jako start-upy. Firma iMed24, najsilniej z nich rozwinięta, jest dostawcą systemu do zarządzania placówkami medycznymi. System iMed24 pozwala między innymi na tworzenie elektronicznej dokumentacji medycznej pacjentów i grafików pracy lekarzy. iMed24 posiada moduł do rejestracji on-line, rozliczeń z NFZ, a także część finansowo-księgową i kadrowo-płacową. Jest produktem skierowanym do pojedynczych i sieciowych placówek medycznych.

Kolejnym z nowych przedsięwzięć Comarch jest iBard24, który udostępnia usługi prostej i bezpiecznej archiwizacji danych. Przedstawiciele tej spółki poinformowali, że obecnie obsługują obecnie 1500 kont swoich klientów. System iBard24 może być częścią systemów ERP dostarczanych przez Comarch.

Wiceprezes grupy Comarch Zbigniew Rymarczyk poinformował, że iGaleria24 - internetowa galeria dla sklepów korzystających z oprogramowania Comarchu - ma obecnie około 50 partnerów a do końca roku ma być ich ok. stu. W najbliższym czasie spółka ma rozpocząć masową akcję reklamową strony igaleria24.pl, która ma stanowić wartość dodaną dla partnerów Comarchu działających w branży e-commerce. Spółka rozważa też wzbogacenie galerii o nowe funkcjonalności np. umożliwiające negocjowanie ceny ze sklepem internetowym.

W 2009 roku Comarch miał 33,34 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 199,13 mln zł zysku rok wcześniej (wliczając jednorazowy efekt sprzedaży Interia.pl), przy przychodach odpowiednio 730,59 mln zł wobec 700,97 mln zł.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

28 694 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

587 122 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 047 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.