PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Spółka na Malcie wdrożyła rozwiązania Comarchu

Autor: wnp.pl (WGK)
24-06-2015 18:31
Spółka na Malcie wdrożyła rozwiązania Comarchu
Fot. Fotolia

Maltańska firma Oney Insurance należąca do francuskiej grupy finansowej Oney Banque Accord, części grupy Auchan, korzysta z rozwiązań Comarch Life & NonLife Insurance w modelu SaaS.

Celem wdrożenia jest zwiększenie efektywności i automatyzacja operacji wewnętrznych w Oney oraz współpracy z firmami zewnętrznymi zajmującymi się dystrybucją produktów ubezpieczeniowych i likwidacją szkód w krajach europejskich, m.in. w Polsce.
- Oney Insurance koncentruje się na współpracy z dużymi pośrednikami, zwłaszcza z bankami i sieciami dystrybucji Auchan Group. W takim modelu sprzedaży kluczowym procesem jest wymiana dużych ilości danych. Wdrożenie optymalizuje i automatyzuje ten proces, a migracja portfela z pięcioma milionami polis do wspólnej bazy danych znacznie zwiększa nasze możliwości raportowania i poprawia obsługę posprzedażową - komentuje Robert Gauci, Chief Project Officer w Oney Insurance.

Rozwiązanie w modelu SaaS to połączenie produktu IT i pakietu usług z hostingiem, integracją i serwisem. Comarch Life & NonLife Insurance przygotowano do działania w środowisku międzynarodowym. Pozwala m.in. na analizy geograficznie rozproszone na wiele krajów w całej Europie. Podejście multi-multi, czyli wielowalutowość, wielojęzykowośś i obsługa wielu produktów życiowych i majątkowych w różnych krajach europejskich w jednym systemie umożliwia kształtowanie produktów i rozszerzanie działalności na nowych rynkach.

Maltańskie wdrożenie obejmuje aplikację do zarządzania produktami konfigurowalną zarówno dla ubezpieczeń na życie, jak i dla ubezpieczeń majątkowych dystrybuowanych przez agentów Grupy Auchan we Francji, Portugalii i w innych krajach, w których działa sieć Grupy Auchan, a także moduły odpowiedzialne za obsługę polis, szkód, rozliczeń i procesowanie.

- Obecnie trwa import nowych polis z zewnętrznych źródeł - po zakończeniu projektu wybrane produkty będą mogły być rejestrowane także bezpośrednio w systemie w modelu direct. Zakończony etap projektu obejmuje wsparcie serwisowe kluczowego produktu ubezpieczeniowego Oney, czyli PPI (Ubezpieczenie Spłaty Zadłużenia) - podsumowuje Piotr Konieczny, kierownik projektu po stronie Comarchu.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 899 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP