Fundusz z grupy Romana Karkosika znalazł nisze teleinformatyczne na brytyjskim rynku, które chce zamienić na złoto.
Extreme Mobile rozpocznie działalność jako MVNO jesienią. Spółka bierze na cel przede wszystkim młodych klientów.
- Chcemy pozyskać 1 mln klientów w ciągu pięciu lat. Nasza oferta będzie konkurencyjna cenowo, a klient będzie miał dostęp do naszej unikatowej treści - mówi Dominic Frost z Extreme.
Sporą część klientów spółki mają stanowić Polacy mieszkający w Londynie. - Nasze usługi będą atrakcyjne dla nich i ich rodzin w Polsce - dodaje Dominic Frost.
Tymczasem Advantage już obecnie oferuje rozwiązania teleinformatyczne dla średnich firm - czytamy w "Pulsie Biznesu". - W ciągu kilku tygodni działania sprzedaliśmy 600 telefonów do 50 firm. Nasz model polega na oferowaniu indywidualnej oferty klientom firmowym przez łączenie najlepszych elementów oferty pięciu głównych operatorów na rynku brytyjskim, z którymi mamy umowy. Chcemy w dwa lata osiągnąć pozycję lidera tego segmentu, z 3,6 tys. firm korzystających z naszych pakietów - zaznacza Frank Masson, szef Business Solutions w Advantage.
Profil działania Advantage rozszerzy się o dystrybucję telefonów do sieci detalicznych.