Choć łączenie handlu internetowego z tradycyjnym niesie ze sobą wiele wyzwań, to daje też wymierne korzyści. Aby osiągnąć efekty synergii warto inwestować w najlepsze doświadczenia zakupowe dla klientów – konkludowali eksperci w czasie debaty Sprzedaż wielokanałowa - „must have" nowoczesnej sieci detalicznej, która odbyła się w ramach konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies, zorganizowanej przez Grupę PTWP.
Nad tym jak rozwinąć nowe kanały sprzedaży zastanawiali się zarządcy spółki Ruch SA. Firma prowadzi 2,2 tys. kiosków w całej Polsce. - Analizowaliśmy różne scenariusze: czy uruchomić stronę internetową i sprzedawać tam prasę, czy zostać firmą świadczącą usługi dla przedsiębiorstw działających w segmencie e-commerce. W końcu doszliśmy do wniosku, że grono sprawnie działających spółek w tej branży jest duże, ale brakuje im partnera, który mógłby świadczyć usługi sprzedaży tradycyjnej oraz multikanałowej - stwierdził Dariusz Stolarczyk, wiceprezes Ruch SA. Na efekty nie trzeba było długo czekać.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Sprzedaż wielokanałowa - "must have" nowoczesnej sieci detalicznej