Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Stabilny rynek contact i call centers

Autor: wnp.pl (WGK)
15-01-2015 14:06
Stabilny rynek contact i call centers
fot. Fotolia

Skończyły się duże inwestycje w contact i call centers w Polsce, rynek się ustabilizował. Prawie 60 proc. firm ma od 51 do 200 stanowisk. Duże centra, powyżej 500 stanowisk, stanowią 4 proc. rynku. Wśród klientów dominują spółki z branży telekomunikacyjnej, finansowej i dostawców mediów.

Polski sektor usług w contact i call centers dąży do ograniczenia wymiany kadr w największych firmach działających na rynku. Zmiany technologiczne i zmiany oczekiwań klientów wymagają inwestycji infrastrukturalnych.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 934 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP