Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Start-upy: Polak sprzeda herbatę do Chin

Autor: Przegląd prasy / Puls Biznesu / PAP
04-11-2015 06:57

Chociaż gospodarcze relacje polsko-chińskie pozostawiają wiele do życzenia, nie zrażają się tym małe i dynamiczne start-upy, które bez kompleksów wchodzą na chiński rynek i przyciągają zainteresowanie tamtejszych gigantów - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Start-upy wchodzą w bardzo niszowe obszary, niedostępne dla korporacji. Tylko nieliczne polskie korporacje mogą się przebić na rynku chińskim, a start-upy bez kompleksów idą na podbój największej na świecie gospodarki.
I tak np. niedawno gościła w Polsce delegacja tamtejszego giganta IT Neusoftu. Chińczycy zainteresowani są m.in. współpracą z firmą Octopuss, producentem znanych na świecie gier komputerowych, spółką Be-Very umożliwiającą samodzielne budowanie stron internetowych w prosty sposób, czy z telemedyczną firmą Noidss, producentem m.in. blokady alkoholowej dla kierowców samochodów.

Z kolei do Chin wybiera się firma Soti, produkująca ekskluzywną herbatę, sprzedawaną w butelkach, która zachowuje właściwości zielonej herbaty.

W "Pulsie Biznesu" wiele przykładów takiej współpracy.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 016 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP