Superfabryka z komputera

Superfabryka z komputera
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Świat staje się coraz bardziej spersonalizowany, pozwalając coraz więcej produktów i usług dostosowywać do indywidualnych potrzeb klienta. Do tego trendu musiała także dostosować się produkcja.

Im większa konkurencja, tym większe ryzyko biznesowe, a wyprodukowanie czegoś w dużej partii jest zawsze ryzykiem. Firmy takie jak CCC czy Zara oparły na tym swój biznesowy sukces, że są w stanie dość tanio reagować na to co się dzieje na rynku. Na początku wypuszczają szereg modeli w niewielkiej ilości i sprawdzają, które się sprzedają i tych są w stanie w krótkim czasie wyprodukować kolejną partię, a zrezygnować z mniej popularnych – mówi Krzysztof Fiegler, dyrektor Działu Obsługi Klienta i Marketingu firmy UIBS Teamworks.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Superfabryka z komputera

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!