PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Sygnity w Multimedia Polska - nowy standard dla wdrożeń billingu energii

Autor: ARTYKUŁ PROMOCYJNY DOSTARCZONY PRZEZ PARTNERA SERWISU, SYGNITY SA
11-02-2015 08:53

Grupa Multimedia Polska SA wystawiła pierwsze faktury za energię elektryczną 30 dni od podpisania z Sygnity umowy na wdrożenie systemu billingowego. Ten rekord udało się osiągnąć dzięki doświadczonemu zespołowi wdrożeniowemu oraz dojrzałemu funkcjonalnie systemowi Sygnity Utilities for Sales (SUS). Nowy system umożliwił Multimediom realizację ambitnego planu biznesowego oraz przygotował grunt dla oferowania klientom innego rodzaju usług

Anna Miłek, dyrektor obszaru sprzedaży Pionu Utilities, Sygnity SA
Leszek Jędrzejczak, dyrektor obszaru biznesowego Pomiar, Rozliczenie, Obsługa Klienta, Pion Utilities, Sygnity SA

Rynek usług telekomunikacyjnych i pokrewnych wkroczył w fazę dojrzałą, skłaniając działające na nim firmy do poszukiwania nowych obszarów wzrostu. Multimedia Polska SA (MMP), jako jedyny operator kablowy oferujący usługi TV cyfrowej, internetu, telefonii, a także ubezpieczenia i monitoringu domu, rozpoczął działalność na uwolnionym rynku energii elektrycznej.

Walka z czasem

Pilotażową sprzedaż energii Multimedia rozpoczęły w kwietniu 2014 r. W związku z terminami wynikającymi z procesu zmiany sprzedawcy, pierwsze faktury musiały zostać wystawione najdalej w połowie czerwca. Proces wyboru systemu billingowego dla energii elektrycznej zakończył się 15 maja 2014 r. Na jego wdrożenie Multimedia miały więc miesiąc.

„Wyjątkowo napięte terminy tylko nas mobilizowały. Sukces wdrożeniowy zawdzięczamy przede wszystkim sprawnej organizacji zespołu projektowego, który czuwał nad realizacją zadań” – wspomina Rafał Owczarek, szef zespołu projektowego oraz zastępca Dyrektora Departamentu Usług Energetycznych Multimedia Polska.
Przedsięwzięcie należało do superambitnych, ale firma była przekonana, że jest wykonalne.

„Z naszej perspektywy kluczowy był wybór partnera do wdrożenia. Dostawca musiał oferować nie tylko system billingowy sprawdzony na polskim rynku, ale także gotowość do dostarczenia działającego rozwiązania w 30 dni. Jedyną firmą spełniającą te warunki było Sygnity” – mówi Piotr Orlewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Systemów Informatycznych w Multimedia Polska.

Zawodowiec potrzebny od zaraz

Decyzja o wejściu na rynek energii została podjęta przez MMP w lutym 2014. W związku z tym, że rynek energii był dla spółki nowy, firma przygotowała plan biznesowy o ograniczonym ryzyku, zakładający sprzedaż prądu jako pojedynczej usługi wyłącznie dla klientów indywidualnych.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 151 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP