Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Systemy łączności internetowej zwiększają sprzedaż pojazdów

Autor: wnp.pl (WGK)
26-09-2014 11:43

Funkcje i usługi łączności internetowej mają wpływ na decyzje o planowanym zakupie pojazdów. Według badań przeprowadzonych przez firmy AT&T Drive Studio i Ericsson, klienci chętniej wybiorą modele samochodów wyposażonych w takie rozwiązania.

Z badań przeprowadzonych wśród klientów z USA, Niemiec, Brazylii, Japonii i Chin, planujących zakup pojazdu w ciągu najbliższych pięciu lat wynika, że połowa z nich zmieniłaby markę samochodu na inną równorzędną, aby uzyskać dostęp do usług łączności w pojeździe. 72 proc. kierowców przesunęłoby zakup samochodu o rok, aby zakupić pojazd wyposażony w system łączności od wybranego producenta. Prawie dwie trzecie osób, które wiedzą o takich usługach, uważa je za ważną cechę ich kolejnego samochodu. W USA 67 proc. kierowców twierdzi, że prawdopodobnie kupiliby usługę łączności lub Wi-Fi, gdyby była ona dostępna w ich samochodzie.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 336 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP