Sztuczna inteligencja wesprze call centers

Sztuczna inteligencja wesprze call centers
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Wirtualni agenci stają się coraz popularniejszym narzędziem do komunikacji pomiędzy organizacjami a klientami, a sztuczna inteligencja pomoże w zarządzaniu relacjami z klientem.

Według badania Integrated Solutions, łatwa integracja ze środowiskiem informatycznym firmy i krótki czas wdrożenia powodują zainteresowanie firm zaawansowanymi rozwiązaniami obsługi klientów. Wirtualni asystenci są uważani za przyszłość takiej obsługi. Pierwsze rozwiązania już działają np. na lotniskach we Francji, w USA i w Polsce.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!