Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Sztuczna inteligencja wesprze call centers

Autor: wnp.pl (WGK)
25-01-2015 13:41
Sztuczna inteligencja wesprze call centers

Wprowadzenie wirtualnego agenta może m.in. polepszyć jakość client service, co w konsekwencji wpływa pozytywnie na postrzeganie firmy przez klientów. To rozwiązanie opiera się na tzw. sztucznej inteligencji, dzięki czemu wirtualny agent nie tylko czyta i rozumie słowa kluczowe, ale także interpretuje nastroje.

Fot. Fotolia

Wirtualni agenci stają się coraz popularniejszym narzędziem do komunikacji pomiędzy organizacjami a klientami, a sztuczna inteligencja pomoże w zarządzaniu relacjami z klientem.

Według badania Integrated Solutions, łatwa integracja ze środowiskiem informatycznym firmy i krótki czas wdrożenia powodują zainteresowanie firm zaawansowanymi rozwiązaniami obsługi klientów. Wirtualni asystenci są uważani za przyszłość takiej obsługi. Pierwsze rozwiązania już działają np. na lotniskach we Francji, w USA i w Polsce.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 254 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP