XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Tak korzystamy ze stron internetowych stacji radiowych

Tak korzystamy ze stron internetowych stacji radiowych
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Strony internetowe rozgłośni radiowych w lutym 2013 roku odwiedziło ponad 23 proc. internatów (23,06 proc.) wynika z analizy firmy badawczej Gemius. Wśród nich więcej było kobiet (51, 01 proc.) niż mężczyzn (48, 99 proc.).

Dane dotyczące odwiedzania stron internetowych stacji radiowych zostały przygotowane na podstawie wyników najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius za luty 2013 roku. W analizie zostały wzięte pod uwagę następujące strony internetowe rozgłośni radiowych, Eska.pl, Polskieradio.pl, Tokfm.pl, Rmf.fm, Rmfon.pl, Rmf24.pl, Eskago.pl, Radiozet.pl, Rmfmaxx.pl, Tuba.pl, Open.fm, Eskarock.pl oraz Radiomaryja.pl.

Najpopularniejszą stroną internetową stacji radiowej w lutym 2013 roku, była Eska.pl, którą odwiedziło 8,43 proc. internautów. Na drugim miejscu uplasowała się witryna polskieradio.pl (5,90 proc.) a na trzecim tokfm.pl(3,56 proc.). Tuż za nimi znalazły się Rmf.fm (3,25 proc.) i Rmfon.pl (3 proc.). Pozostałe strony internetowe stacji radiowych odwiedziło poniżej 2 proc. internautów.

Strony internetowe rozgłośni radiowych uwzględnione w analizie przez Gemius odwiedziło ponad 23 proc. internatów (23,06 proc.). Wśród nich więcej było kobiet (51,01 proc.) niż mężczyzn (48,99 proc.) i osób w wieku 15-24 lat(30,17 proc.) oraz w wieku 25-34 lat (30,34 proc.). Najczęściej legitymowali się oni wykształceniem średnim, pomaturalnym lub niepełnym wyższym (37,25 proc.) oraz tytułem licencjata lub wykształceniem wyższym (28,45 proc.). Na strony internetowe rozgłośni radiowych wchodzili najczęściej mieszkańcy wsi (31,60 proc.) i mieszkańcy miast powyżej 500 tys. (18,54 proc.).

Wśród mężczyzn największym zainteresowaniem cieszyły strony Polskieradio.pl (53,99 proc.)i Tokfm.pl (64,26 proc.), kobiety częściej wybierały stronę eska.pl(57,83 proc.). Mieszkańcy wsi najczęściej odwiedzali strony Eska.pl i Polskieradio.pl (odpowiednio 30,42 proc., 26,92 proc.) z kolei mieszkańcy miast powyżej 500 tys. mieszkańców najchętniej odwiedzali stronę Tokfm.pl (33,46 proc.).

Osoby z wykształceniem średnim, pomaturalnym lub niepełnym wyższym (38,03 proc.) i wykształceniem gimnazjalnym lub niepełnym średnim (26,28 proc.) wybierały częściej stronę Eska.pl. Z kolei osoby z tytułem licencjata lub z wykształceniem wyższym, najchętniej odwiedzały stronę Tokfm.pl (54,78 proc.). O ile najliczniejszą grupę użytkowników stron Eska.pl oraz Polskieradio.pl tworzyły osoby mieszkające na wsi (odpowiednio 30,42 proc. oraz 26,92 proc.), to Tokfm.pl odwiedzali głównie ci pochodzący z miast powyżej 500 tys. mieszkańców (33,46 proc.).

Eska.pl cieszyła się największym zainteresowaniem osób w wieku 15-24 lat (40,85 proc.) natomiast strony Polskiego Radia i Radia Tokfm najczęściej odwiedzały osoby w wieku 24-35 lat (odpowiednio 30,05 proc. oraz 35,25 proc.).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tak korzystamy ze stron internetowych stacji radiowych

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!