PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Technologie pomagają w obsłudze klienta

Autor: wnp.pl (WGK)
28-05-2014 19:02

66 proc. konsumentów w 2013 r. zmieniło dostawcę dóbr lub usług ze względu na niski poziom obsługi klienta - informują dane z badań Accenture "Global Consumer Pulse Survey 2013". To dużo, tym bardziej, że wraz z rozwojem rynku usług coraz ważniejsza jest satysfakcja klientów i ich utrzymanie. Pomóc mogą nowe technologie.

Najczęściej klienci odchodzą do konkurencji w branży handlu detalicznego (30 proc.), bankowej (23 proc.) oraz wśród operatorów telefonii komórkowej (20 proc.). W Polsce konsumenci nie są zadowoleni z jakości obsługi - narzekają na konieczność wielokrotnego kontaktowania się z firmą w tej samej sprawie (85 proc.) czy długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem (84 proc.).

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 892 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

579 610 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP