Technologie pomagają w obsłudze klienta

Technologie pomagają w obsłudze klienta
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

66 proc. konsumentów w 2013 r. zmieniło dostawcę dóbr lub usług ze względu na niski poziom obsługi klienta - informują dane z badań Accenture "Global Consumer Pulse Survey 2013". To dużo, tym bardziej, że wraz z rozwojem rynku usług coraz ważniejsza jest satysfakcja klientów i ich utrzymanie. Pomóc mogą nowe technologie.

Najczęściej klienci odchodzą do konkurencji w branży handlu detalicznego (30 proc.), bankowej (23 proc.) oraz wśród operatorów telefonii komórkowej (20 proc.). W Polsce konsumenci nie są zadowoleni z jakości obsługi - narzekają na konieczność wielokrotnego kontaktowania się z firmą w tej samej sprawie (85 proc.) czy długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem (84 proc.).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Technologie pomagają w obsłudze klienta

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!