Tele-Fonika Kable stawia na obsługę klienta

Tele-Fonika Kable stawia na obsługę klienta
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Tele-Fonika Kable, trzeci w Europie producent kabli i przewodów, firma zdecydowała się na budowę własnego centrum telefonicznej obsługi klientów. W ramach projektu wdrożono zaawansowany system wsparcia dla pracowników call center - Customer Interaction Center 4.0 (CIC) firmy Interactive Intelligence.

Wdrożenie prowadziły firmy Orange Polska i Integrated Solutions. Tele-Fonika potrzebowała systemu do nowego centrum biurowego w Katowicach. - Z jednej strony pojawiła się potrzeba stworzenia tam od podstaw systemu telefonii stacjonarnej, z drugiej znalazło się tam miejsce na duże call center. Równolegle zmieniła się koncepcja funkcjonowania naszych spółek zagranicznych. Zarząd firmy zdecydował o pozostawieniu tam jedynie wyniesionych magazynów. Cała obsługa handlowa została przeniesiona do Polski - wyjaśnia Edward Kotowicz, kierownik informatyki w firmie Tele-Fonika Kable.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tele-Fonika Kable stawia na obsługę klienta

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!