Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Tele-Fonika Kable stawia na obsługę klienta

Autor: wnp.pl (WGK)
27-05-2014 18:34

Tele-Fonika Kable, trzeci w Europie producent kabli i przewodów, firma zdecydowała się na budowę własnego centrum telefonicznej obsługi klientów. W ramach projektu wdrożono zaawansowany system wsparcia dla pracowników call center - Customer Interaction Center 4.0 (CIC) firmy Interactive Intelligence.

Wdrożenie prowadziły firmy Orange Polska i Integrated Solutions. Tele-Fonika potrzebowała systemu do nowego centrum biurowego w Katowicach. - Z jednej strony pojawiła się potrzeba stworzenia tam od podstaw systemu telefonii stacjonarnej, z drugiej znalazło się tam miejsce na duże call center. Równolegle zmieniła się koncepcja funkcjonowania naszych spółek zagranicznych. Zarząd firmy zdecydował o pozostawieniu tam jedynie wyniesionych magazynów. Cała obsługa handlowa została przeniesiona do Polski - wyjaśnia Edward Kotowicz, kierownik informatyki w firmie Tele-Fonika Kable.
Możliwość udostępnienia lokalnych numerów i przekierowywania rozmów do call center w Polsce przygotowano wspólnie z centralą Orange we Francji. Tele-Fonika korzysta z bezpośredniego podłączenia do Orange Polska za pośrednictwem sieci IP VPN stworzonej w technologii MPLS (usługa Business Talk), a także z połączenia do francuskiego systemu OBS. Zakończony projekt pozwolił na zintegrowanie siedmiu działających za granicą spółek zależnych. Ograniczono także liczbę pracowników poza Polską.

- System CIC 4.0 przekierowuje rozmowę do handlowca odpowiadającego za klientów z danego kraju, posługującego się danym językiem. Nasz system posiada funkcję automatycznego rozpoznawania kraju osoby dzwoniącej. To również znacznie przyspieszyło proces obsługi klientów - podsumowuje Edward Kotowicz.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


22 086 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP