Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Tele-Fonika Kable stawia na obsługę klienta

Autor: wnp.pl (WGK)
27-05-2014 18:34

Tele-Fonika Kable, trzeci w Europie producent kabli i przewodów, firma zdecydowała się na budowę własnego centrum telefonicznej obsługi klientów. W ramach projektu wdrożono zaawansowany system wsparcia dla pracowników call center - Customer Interaction Center 4.0 (CIC) firmy Interactive Intelligence.

Wdrożenie prowadziły firmy Orange Polska i Integrated Solutions. Tele-Fonika potrzebowała systemu do nowego centrum biurowego w Katowicach. - Z jednej strony pojawiła się potrzeba stworzenia tam od podstaw systemu telefonii stacjonarnej, z drugiej znalazło się tam miejsce na duże call center. Równolegle zmieniła się koncepcja funkcjonowania naszych spółek zagranicznych. Zarząd firmy zdecydował o pozostawieniu tam jedynie wyniesionych magazynów. Cała obsługa handlowa została przeniesiona do Polski - wyjaśnia Edward Kotowicz, kierownik informatyki w firmie Tele-Fonika Kable.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 751 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP