Tele2 będzie w tym roku aktywniej reklamowało usługi internetowe. Na ich promocję przeznaczona będzie większość z planowanych wydatków reklamowych, szacowanych na 20 mln zł - pisze "Rzeczpospolita".
Jak pisze dziennik, becnie głównym źródłem przychodów Tele2 są usługi głosowe. Korzysta z nich ok. 450-500 tys. abonentów. Kolejne ok. 300 tys. osób łączy się za pośrednictwem prefiksu. Operator obsługuje ich za pośrednictwem sieci TP, skutecznie odbierając jej przy tym klientów.
Z usług internetowych korzysta obecnie tylko kilkanaście tysięcy klientów. Ile dokładnie, nie wiadomo, bo operator nie chce ujawniać ich dokładnej liczby.
Aby zmniejszyć dysproporcję między liczbą klientów usług głosowych i internetowych, Tele2 zamierza zintensyfikować promocję tych ostatnich - pisze "Rz". W ubiegłym roku operator wydał na reklamę 41,5 mln zł brutto (ok. 20 mln zł po odjęciu rabatów). W 2008 r. nakłady na reklamę mają być zbliżone.
W tym roku operator spodziewa się skokowego wzrostu przychodów dzięki kilkuset tysiącom abonentów, którzy od zeszłego roku płacą Tele2 (zamiast TP) abonament telefoniczny.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Tele2 stawia na rozwój usług internetowych