HTC, producent zaawansowanych telefonów komórkowych, wierzy w potencjał polskiego rynku i szykuje się do sprzedaży pod własną marką.
Lokalne biuro zostanie oficjalnie otwarte w trzecim kwartale. Ma przygotować Tajwańczykom grunt do rynkowej ekspancji.
- Biuro będzie odpowiadało za sprzedaż i marketing w Europie Wschodniej. Będzie miejscem pierwszego kontaktu dla operatorów i dystrybutorów - mówi dziennikowi Tomasz Leśniak, przedstawiciel HTC na Europę Wschodnią.
HTC produkuje zaawansowane telefony pracujące pod kontrolą systemów operacyjnych Windows Mobile. Tajwańczycy kierują ofertę przede wszystkim do biznesu. Dostarczają nowoczesne, ale drogie urządzenia. Najprostsze telefony kosztują ponad tysiąc złotych, najdroższe - kilkakrotnie więcej. Swoimi produktami chcą zainteresować też klientów indywidualnych - wyjaśnia "PB".
- Zaproponujemy produkty dla rynku masowego, m.in. wyposażone w nawigację satelitarną. Nie będziemy konkurować ceną. Klientów chcemy przekonać funkcjonalnością - przekonuje Tomasz Leśniak.
Tajwańczycy chcą też budować nowe struktury sprzedaży. Dziś za dystrybucję ich produktów odpowiadają firmy Dangaard Telecom i Bright- point. Produkty HTC mają być dostępne też u dystrybutorów sprzętu komputerowego i w sieciach związanych ze sprzedażą usług komórkowych - czytamy w "PB".
- Perspektywy dla wzrostu sprzedaży telefonów HTC są, bo firma dociera głównie do biznesu, który często sięga po nowinki. Rośnie też grupa użytkowników telefonów pracujących pod kontrolą systemów Windows - mówi na łamach "Pulsu Biznesu" Dariusz Chlastawa, prezes mPunktu, największej sieci dilerskiej Plusa.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Telefony HTC dla Polaków