Telekomunikacja Polska przestała podłączać klientom nowe telefony

Telekomunikacja Polska przestała podłączać klientom nowe telefony
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

TP postanowiła wstrzymać inwestycje związane z podłączaniem nowych klientów - wynika z informacji "Gazety Prawnej".

Rzecznik największej firmy telekomunikacyjnej w Polsce nie skomentował informacji "GP". Wszystko wskazuje na to, że decyzja operatora jest częścią planowanych przez zarząd ograniczeń inwestycji grupy kapitałowej TP SA. Maja one spaść w tym roku do 12-14 procent przychodów, czyli - w najgorszym przypadku - nawet o 500 mln zł, czyli do 2,1 mld zł.

Cięcie inwestycji zarząd Telekomunikacji Polskiej uzasadnia przede wszystkim działaniami regulatora, których celem jest obniżka cen usług - pisze "GP".
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Telekomunikacja Polska przestała podłączać klientom nowe telefony

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!