Telekomunikacja powinna uprościć usługi

Telekomunikacja powinna uprościć usługi
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Działalność firm telekomunikacyjnych staje się coraz bardziej skomplikowana, zarówno pod względem technologicznym, jak i organizacyjnym oraz produktowym. Niejasne oferty, skomplikowane rachunki, czy kolejki do konsultantów powodują niezadowolenie klientów, co w efekcie może negatywnie wpływać na wyniki finansowe. Według specjalistów z firmy Bain & Co. na rynku utrzymają się spółki, które uproszczą swoje struktury i procesy.

Co więcej, według analityków firmy Bain & Co. pozycję największych telekomów podgryzają małe elastycznie działające firmy. Na sytuację sektora wpływa złożoność procesów i tworzenie coraz bardziej niejasnych dla klientów ofert, które muszą być zintegrowane z produktami istniejącymi.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Telekomunikacja powinna uprościć usługi

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!