PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Telekomunikacja powinna uprościć usługi

Autor: wnp.pl (WGK)
17-09-2014 18:07

Działalność firm telekomunikacyjnych staje się coraz bardziej skomplikowana, zarówno pod względem technologicznym, jak i organizacyjnym oraz produktowym. Niejasne oferty, skomplikowane rachunki, czy kolejki do konsultantów powodują niezadowolenie klientów, co w efekcie może negatywnie wpływać na wyniki finansowe. Według specjalistów z firmy Bain & Co. na rynku utrzymają się spółki, które uproszczą swoje struktury i procesy.

Co więcej, według analityków firmy Bain & Co. pozycję największych telekomów podgryzają małe elastycznie działające firmy. Na sytuację sektora wpływa złożoność procesów i tworzenie coraz bardziej niejasnych dla klientów ofert, które muszą być zintegrowane z produktami istniejącymi.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


47 926 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP