PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Telemarketing i infolinia to początek

Autor: wnp.pl (JM)
23-11-2009 08:42
Telemarketing i infolinia to początek

- Obecnie zleceniodawcy mają coraz bardziej wyrafinowane potrzeby, mało kto zadowala się wyłącznie zleceniem akcji telemarketingowej albo obsługi infolinii - opisuje trendy w ewolucji rynku usług call center Cezary Lewiński, Prezes Zarządu Contact Point.

Według niego, wraz z rozwojem rynku zleceniodawcy poszukują firm gotowych do pełnej obsługi powierzonych im procesów biznesowych, stąd i nowa definicja firm określanych mianem BPO (Business Procesess Outsourcer).

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 152 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP