Telewizja dominuje na rynku reklam

Telewizja dominuje na rynku reklam
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Od stycznia do czerwca tego roku polski rynek reklamy wzrósł o 2,8 proc., rok do roku - wynika z raportu Starcom Mediavest Group (SMG), a informuje o tym "Gazeta Wyborcza".

Największy wpływ na to miały branże handlowa, farmaceutyczna i FMCG. W okresie tym większość mediów, z wyjątkiem prasy i reklamy zewnętrznej, odnotowała dodatnią dynamikę przychodów reklamowych.

Największy udział w tzw. torcie reklamowym utrzymuje telewizja, do której trafia aż 53 proc. wszystkich wydatków. Wartość rynku telewizyjnego w pierwszym półroczu wzrosła o 3,3 proc. i wynosi ponad 1,98 mld zł.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Telewizja dominuje na rynku reklam

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!