PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

TelForceOne liczy na utrzymanie około 10 proc. dynamiki wzrostu przychodów w 2011

Autor: PAP
15-02-2011 20:32

TelForceOne, którego przychody wzrosły w 2010 roku o 10,5 proc. do 113,1 mln zł, ma nadzieję na utrzymanie tej dynamiki w 2011 roku i dalszy wzrost zysków - poinformował dziennikarzy wiceprezes spółki Wiesław Żywicki.

Dodał, że TelForceOne nie wyklucza wypłaty dywidendy z zysku wypracowanego w 2011 roku.
"Byłbym zadowolony, gdyby w tym roku udało się nam utrzymać ubiegłoroczną dynamikę zwiększenia przychodów. Wzrost zysku netto o przeszło 100 proc. będzie jednak trudny do utrzymania. Zasoby w postaci obniżania kosztów są już bardzo ograniczone. Spodziewam się wzrostu zysków, ale już nie w tak dużej skali" - powiedział.

W 2010 roku zysk netto TelForceOne wzrósł o 113,7 proc. do 4,3 mln zł, a EBITDA zwiększyła się o 35,3 proc. do 10,5 mln zł.

Wiceprezes powiedział, że czynnikami które przyczynią się do tegorocznej poprawy wyników to m.in. kolejne kontrakty z nowymi operatorami. Spółce sprzyjają także prognozy dotyczące wzrostu siły nabywczej Polaków o 6 proc., a także starzenie się społeczeństwa, co zwiększa grupę docelową sprzedawanych przez spółkę aparatów myPhone, przeznaczonych dla seniorów.

Marka myPhone jest liderem w kategorii aparatów z podwójną kartą SIM (DualSIM) oraz w kategorii telefonów o łatwej funkcjonalności i praktycznym wyposażeniu (Simple Life).

TelForceOne sprzedał w 2010 roku 200.116 sztuk aparatów GSM marki myPhone, czyli o 76,6 proc. więcej niż w 2009 roku.

Aparaty komórkowe myPhone są obecnie dostępne u takich europejskich operatorów jak TELE 2 (w Chorwacji), T-Mobile (w Czechach i na Słowacji), ELISE (w Estonii), Play (w Polsce) i Si Mobil (Vodafone) na Słowenii.

Kluczowymi obszarami działalności Grupy Kapitałowej są akcesoria GSM, telefony własnej marki myPhone i alternatywne materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących. TelForceOne działa także w obszarze akcesoriów komputerowych, akcesoriów do sprzętu RTV i elektroniki użytkowej.

Produkty TelForceOne są w ofercie największych sieci handlowych w Polsce takich jak: Carrefour, Tesco, Real, Saturn, Media Markt, Vobis, czy Selgros Cash&Carry.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 374 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

328 965 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 846 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP