XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

TelForceOne liczy na utrzymanie około 10 proc. dynamiki wzrostu przychodów w 2011

TelForceOne liczy na utrzymanie około 10 proc. dynamiki wzrostu przychodów w 2011
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

TelForceOne, którego przychody wzrosły w 2010 roku o 10,5 proc. do 113,1 mln zł, ma nadzieję na utrzymanie tej dynamiki w 2011 roku i dalszy wzrost zysków - poinformował dziennikarzy wiceprezes spółki Wiesław Żywicki.

Dodał, że TelForceOne nie wyklucza wypłaty dywidendy z zysku wypracowanego w 2011 roku.

"Byłbym zadowolony, gdyby w tym roku udało się nam utrzymać ubiegłoroczną dynamikę zwiększenia przychodów. Wzrost zysku netto o przeszło 100 proc. będzie jednak trudny do utrzymania. Zasoby w postaci obniżania kosztów są już bardzo ograniczone. Spodziewam się wzrostu zysków, ale już nie w tak dużej skali" - powiedział.

W 2010 roku zysk netto TelForceOne wzrósł o 113,7 proc. do 4,3 mln zł, a EBITDA zwiększyła się o 35,3 proc. do 10,5 mln zł.

Wiceprezes powiedział, że czynnikami które przyczynią się do tegorocznej poprawy wyników to m.in. kolejne kontrakty z nowymi operatorami. Spółce sprzyjają także prognozy dotyczące wzrostu siły nabywczej Polaków o 6 proc., a także starzenie się społeczeństwa, co zwiększa grupę docelową sprzedawanych przez spółkę aparatów myPhone, przeznaczonych dla seniorów.

Marka myPhone jest liderem w kategorii aparatów z podwójną kartą SIM (DualSIM) oraz w kategorii telefonów o łatwej funkcjonalności i praktycznym wyposażeniu (Simple Life).

TelForceOne sprzedał w 2010 roku 200.116 sztuk aparatów GSM marki myPhone, czyli o 76,6 proc. więcej niż w 2009 roku.

Aparaty komórkowe myPhone są obecnie dostępne u takich europejskich operatorów jak TELE 2 (w Chorwacji), T-Mobile (w Czechach i na Słowacji), ELISE (w Estonii), Play (w Polsce) i Si Mobil (Vodafone) na Słowenii.

Kluczowymi obszarami działalności Grupy Kapitałowej są akcesoria GSM, telefony własnej marki myPhone i alternatywne materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących. TelForceOne działa także w obszarze akcesoriów komputerowych, akcesoriów do sprzętu RTV i elektroniki użytkowej.

Produkty TelForceOne są w ofercie największych sieci handlowych w Polsce takich jak: Carrefour, Tesco, Real, Saturn, Media Markt, Vobis, czy Selgros Cash&Carry.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: TelForceOne liczy na utrzymanie około 10 proc. dynamiki wzrostu przychodów w 2011

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!