Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Tesco chce być w Polsce liderem w sprzedaży internetowej

Autor: www.portalspozywczy.pl
23-10-2013 14:27
Tesco chce być w Polsce liderem w sprzedaży internetowej

Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska

fot. PTWP

Tesco chce być liderem w segmencie sprzedaży internetowej w Polsce i usługa ta będzie mocno rozwijana przez Tesco Polska w najbliższych latach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Czesław Grzesiak wiceprezes zarządu Tesco Polska.

Wiceprezes podkreśla, że z zakupów przez internet w Tesco może korzystać już co czwarty Polak.
- Niewiele po roku od startu usługi, z zakupów z wykorzystaniem Internetu w Tesco może korzystać już niemal co czwarty Polak. Udało nam się bardzo szybko rozwinąć zasięg usługi, która będzie mocno rozwijana w kolejnych latach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grzesiak.

- Internet to niezwykła dynamika. Widzimy, jak szybko pojawiają się i znikają choćby informacje w portalach internetowych. Podobnie jest z handlem w sieci. Coś, co jest nowinką dziś, już jutro może wydawać się przestarzałe. Dlatego dziś jest jeszcze za wcześnie by mówić o planach na kolejny rok czy przyszłe lata - dodaje.

- Mogę powiedzieć: chcemy być liderem tego segmentu w Polsce. Będziemy rozwijać się na tyle szybko, na ile tylko pozwolą nam warunki rynkowe. I będziemy zmieniać się zgodnie ze zmieniającym się otoczeniem - mówi również Grzesiak.

Grzesiak ocenia też, że sprzedaż internetowa to wciąż nowość na polskim rynku.

- Sprzedaż z wykorzystaniem Internetu to cały czas nowość na polskim rynku. Bo choć sklepy internetowe oferujące żywność istnieją już od lat, o tyle dopiero teraz tym segmentem zaczynają interesować się duzi detaliści. Byliśmy jednymi z pierwszych i dziś widzimy, jak ważne było wejście w ten segment - mówi wiceprezes Tesco Polska.

Obecnie z zakupów w Tesco z wykorzystaniem internetu może korzystać ponad 25 proc. mieszkańców Polski, a sieć zapowiadała, że w 2014 roku już jedna trzecia Polaków będzie mogła skorzystać z zakupów w Tesco za pośrednictwem internetu.

Po ponad roku od uruchomienia usługi, Ezakupy dają możliwość zamówienia produktów zarówno za pośrednictwem komputera, jak i smartfona. Klienci Tesco mogą również wybrać sposób dostawy. Mogą poczekać na swoje zakupy w domu lub odebrać je w jednym z 21 sklepów w całej Polsce.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 29 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 750 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP