Tesco chce być w Polsce liderem w sprzedaży internetowej

Tesco chce być w Polsce liderem w sprzedaży internetowej
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Tesco chce być liderem w segmencie sprzedaży internetowej w Polsce i usługa ta będzie mocno rozwijana przez Tesco Polska w najbliższych latach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Czesław Grzesiak wiceprezes zarządu Tesco Polska.

Wiceprezes podkreśla, że z zakupów przez internet w Tesco może korzystać już co czwarty Polak.

- Niewiele po roku od startu usługi, z zakupów z wykorzystaniem Internetu w Tesco może korzystać już niemal co czwarty Polak. Udało nam się bardzo szybko rozwinąć zasięg usługi, która będzie mocno rozwijana w kolejnych latach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grzesiak.

- Internet to niezwykła dynamika. Widzimy, jak szybko pojawiają się i znikają choćby informacje w portalach internetowych. Podobnie jest z handlem w sieci. Coś, co jest nowinką dziś, już jutro może wydawać się przestarzałe. Dlatego dziś jest jeszcze za wcześnie by mówić o planach na kolejny rok czy przyszłe lata - dodaje.

- Mogę powiedzieć: chcemy być liderem tego segmentu w Polsce. Będziemy rozwijać się na tyle szybko, na ile tylko pozwolą nam warunki rynkowe. I będziemy zmieniać się zgodnie ze zmieniającym się otoczeniem - mówi również Grzesiak.

Grzesiak ocenia też, że sprzedaż internetowa to wciąż nowość na polskim rynku.

- Sprzedaż z wykorzystaniem Internetu to cały czas nowość na polskim rynku. Bo choć sklepy internetowe oferujące żywność istnieją już od lat, o tyle dopiero teraz tym segmentem zaczynają interesować się duzi detaliści. Byliśmy jednymi z pierwszych i dziś widzimy, jak ważne było wejście w ten segment - mówi wiceprezes Tesco Polska.

Obecnie z zakupów w Tesco z wykorzystaniem internetu może korzystać ponad 25 proc. mieszkańców Polski, a sieć zapowiadała, że w 2014 roku już jedna trzecia Polaków będzie mogła skorzystać z zakupów w Tesco za pośrednictwem internetu.

Po ponad roku od uruchomienia usługi, Ezakupy dają możliwość zamówienia produktów zarówno za pośrednictwem komputera, jak i smartfona. Klienci Tesco mogą również wybrać sposób dostawy. Mogą poczekać na swoje zakupy w domu lub odebrać je w jednym z 21 sklepów w całej Polsce.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 29 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tesco chce być w Polsce liderem w sprzedaży internetowej

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!