Tesco chce zawalczyć o klientów ze smarfonami

Tesco chce zawalczyć o klientów ze smarfonami
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Brytyjski operator sklepów Tesco ogłosił, że rozszerza nowatorski projekt wirtualnych sklepów. Po sukcesie punktu, który ruszył w sierpniu 2011 roku w metrze Seulu, wirtualne sklepy Tesco można spotkać już na 20 przystankach autobusowych w tym mieście. Eksperci twierdzą, że to krok w dobrym kierunku.

W wirtualnym sklepie zakupy robi się skanując smartfonem zdjęcia produktów i ich kody kreskowe. Zeskanowanie kodów kreskowych przy pomocy specjalnej aplikacji Homeplus App pozwoli zrobić zakupy i zamówić ich dostawę do domu. Ma to pozwolić klientom robić zakupy w biegu. Czytaj więcej

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tesco chce zawalczyć o klientów ze smarfonami

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!