Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska poinformował podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, że już na wiosnę 2014 r. Tesco Polska może uruchomić w Polsce sklep internetowy sprzedający odzież i akcesoria pod marką F&F.
Ryszard Tomaszewski wyjaśnił, że sprzedaż odzieży pod marką F&F w Polsce systematycznie rośnie. - W 2012 r. mimo kryzysu zanotowaliśmy dwucyfrowy wzrost. Przejęliśmy klientów od firm, które mają wyższe ceny, a jakość towaru podobną do naszej.
Przypomnijmy, że sieć Tesco sprzedaje markę F&F nie tylko w swoich sklepach, ale także samodzielnych salonach. Jak zadeklarował Ryszard Tomaszewski powierzchnia w sklepach sieci Tesco pod stoiska z odzieżą F&F będzie systematycznie powiększana.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Tesco uruchomi w Polsce e-sklep dla swojej marki