PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Tikkurila Polska zarządza rozmowami z klientami

Autor: wnp.pl (Adam Brzozowski)
29-02-2008 15:50

Producent farb i lakierów wybrał system telekomunikacyjny marki Avaya, obsługujący komunikację wewnętrzną oraz infolinię dla klientów. System wdrożyła na 50 stanowiskach firma Algotech.

Jednym z głównych celów biznesowych wdrożenia było zapewnienie profesjonalnej komunikacji z klientami. Przedsięwzięcie - wykonane przez Algotech w ciągu 3 miesięcy - obejmowało konsultacje, projekt i realizację wdrożenia wraz z opracowaniem dokumentacji oraz obsługę serwisową.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


37 017 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP